snipp snapp snut så var jag slut.

Kamera: Pentax k-x Objektiv: Soligor 400mm+ x2 teleplus + x2 teleplus Bländare:16 Modell: månen
Hej(låter trött för mer inlevelse). Idag har jag gjort väldigt många saker. Jag har filmat, nästan detonerat bomben som var i mitt rum och tagit hand om massa småungar som har tjejkväll och skriker så jag får ont i huvudet. Men eftersom de just nu ser film är det tyst och lungt som mitt i natten. Stjärnan på bilden är med i orions bälte fast väldigt uppzoomad så man ser hur cool den är^^. Och under så är 2 stjärnor i orions bälte bara för att en av dem var uppzoomad....

Kommentarer
Postat av: Kaika

Vilket häftigt foto!!!

2012-03-04 @ 08:47:56

Kommentera här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0