It is time to wake up

Kamera: SONY a65 ! Objektiv: sonyDT f/2.8 30mm 1:1 Macro SAM      Modell: Norge
Hej igen kära läsare! Jag är nu tillbaka från ett ganska så lång resa från lite olika ställen. Jag har bland annat varit i Norge på sista tiden och fått med mig några fina bilder OCH en superfin ny kamera! Nya objektiv kom med också, ska nog uppdatera listan snart :) Ni som har instagram kan se den: SONY a 65. Jag vill bara säga också att jag tycker det är så himla kul att läsa era underbara kommentarer! Jag tycker om att besöka mina läsares bloggar(så skriv gärna era bloggar) och jag läser ALLA kommentarer , snälla forstätt att kommentera, det är så himla kul <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Kaika

Underbara bilder!!

2012-07-11 @ 20:12:31
Postat av: hejj

fint! :)

2012-07-13 @ 01:44:24
Postat av: Linnea

Kan bara säga att du är awesome!

Svar: Tack :) Kul att höra! Är tveksam själv men...
Julia/Fiiisken

2012-07-16 @ 12:55:59

Kommentera här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0