tillbaka på jorden?

Kamera: Pentax-kx  Objektiv: SMC pentax X-M zoom 40-80mm 1:2.8
Jag är så off just nu...Har varken orkat eller haft tid att gå in på nätet...Undertiden har jag varit hos min moster och plundrat vår julgran och bakat lite bullar <3 ...Skolan började förstås också...
Hoppas att jag har ork den här veckan iallafall... Ska nog börja(har inte gått bra de första 135 gångerna jag FÖRSÖKT testa det innan) att lägga mig tidigare och sluta dra mig hela tiden... Tänk på alla stackars läsare om jag inte skulle orka skriva^^

Kommentarer
Postat av: zaq

cool cat! Vilka ögon, är dom arga eller rädda? Underbart foto!

2012-01-18 @ 12:25:06
Postat av: Marika

Finfina kort, som alltid<3

2012-01-21 @ 16:45:31

Kommentera här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0