vår eller?

♥            
Kanera: pantax k-x   Objektiv Smc pentax-m Bländare: 2.8  Iso:400 Modeller: skog
Hej. Idag är det ju den kyrkliga vilodagen igen och som vanligt tvingar kyrkan också upp oss tidigt på morgonen så att vi kan "vila". Vilket betyder att jag var på gudstjänst idag. Det är ju så underbart underbart väder ute idag och igår och tja, det börjar nog bli vår :D Hittade lite knoppar på träden och så. Jag blev så sugen på att ta på mig hjul under mina skor och glida iväg i vårvädret. Här är iallafall lite bilder från att jag var hos min moster igår och var i hennes "trädgård" som är en skog, eller åtminstone i en skog. Nu ska jag sista-söndagen-innan-skolan deppa lite. Hejdå!
ps. ja, på bilden med vanten så kan ni se att jag har blivit med tuch-vantar!

Kommentarer
Postat av: Marika

Toppenbra bilder:)

2012-02-26 @ 18:26:18

Kommentera här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0