Vadå varannan dag?

Kamera: Pentax k-x  Objektiv: SMC pentax-m 50mm Bländare: 1.7  Modell: Halsband och streckgubbe
Nu blir jag lite sur på mig själv som bara lägger utbilder varannan dag >:c Fy mig.
Men annars idag har det ju vart alla hjärtans dag! Inte för att jag bryr mig mer än att man fick kärleksmums i skolan och att det mest konstiga på jorden hände: mattanterna sa att vi fick ta en extra! Okej, men nog om det. Idag så fick jag lite småpresenter(bild) från mamma och moster. Undrar om de är lika snälla på min födelsedag? Haha. Och så började det storsnöa mitt i allt. Och ps. Hjärtat i bakgrunden är ett foto...men skulle kunna va gjort i photoshop...aja. Kram!

Kommentarer
Postat av: Kaika

Finfint foto, som alltid:)

2012-02-15 @ 10:06:57
Postat av: Anonym

nice blogg kussen! /guess woh it is ;)

2012-02-15 @ 18:54:18

Kommentera här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0