Sleepover

:)     :)
Kamera:Pentax k-x Objektiv: SMC pentax-m 50mm och SMC pentax-m zoom 40-80mm
.
Okej, har haft fullt upp under helgen och har ännu mer fullt upp nu...för att fatta det kort har jag:
* Vart på gudstjänst...
*tagit kort :)
*fått presenter av farfar (fråga mig inte varför foten e med på bilden)
*kollat på melodifestivalen...loreen ägde som vanligt.
*och Linnea har sovit över (lilla syrra hängde med på ett hörn i fotograferingen)
.
Och nu ska jag PLUGGA PLUGGA och RADERA bilder...omg (nej inte missbruka g*ds namn) jag RADERAR bilder! För min stackars hårddisk är proppmätt på mina bilder och behöver banta... Funderar på fettsugning över till en annan hårddisk. Men just nu så raderar jag...
Kram c:

Kommentarer
Postat av: Johanna ~

hahahaha, missbruka inte hans namn... Känner mig träffad :$

2012-02-06 @ 18:40:37
URL: http://anoddfellow.blogg.se/

Kommentera här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0