Lördag och lov

Kamera: pentax k-x Objektiv: SMC pentax-m 50mm Modell: färgglada klubbor Iso: 1600 Slutartid: 1/40
Okej, nu är det äntligen lov och jag har lyckats städa mitt rum. Tidigare samlade jag på klubbor (för att jag inte orkade äta upp dem), men jag ska nog sluta med det då jag lade märke till att allt klubborna gjorde var att välta ut sig på typ golvet så man får sitta och plocka upp dem :P Det blev totalt ca 100 klubbor. Undrar vad jag ska göra med dem nu... Men det är SPORTLOV(<3) och ska göra massa annat i veckan och äta massa annat godis...som choklad. Nu ska jag få sovmorgon när jag går och lägger mig. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2012-02-19 @ 13:05:20

Kommentera här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0