Kiel

Kamera: Pentax k-x Objektiv: smc pentax-m 50mm Modell: Övre:kiel Undre: Staty assmus
Hejsan.
Nu har jag vart i kiel och shoppat för det var billigt. Ehe. Har också hunnit sovaöver hos min moster som bor i en skog med väldigt trögt nätverk så det inte gick så bra att lägga upp ett nytt inlägg. Snyggingen på bilden har tydligen ett namn: Assmus bremer. Om ni är historia fan så kan jag också berätta att han var en borgmästare. Nu ska jag nog se melodifestivalen (igen) och sovaöver hos min kompis och slava lite åt henne för att hon ska få klart sitt ofärdiga rum. Ses!
ps. den övre bilden är inte photoshoppad utan jag tog den genom fönstret på båten sådet reflekterades från bardisken i bakgrunden.

Kommentarer
Postat av: Zaq

Gillar bakgrunden med! Mitt i Kiel och inget folk.

2012-03-09 @ 22:32:08

Kommentera här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0